Az első rendelésedhez 10% kedvezményt adunk, amennyiben 25.000 Ft felett vásárolsz! :)

Kuponkód : SALESITY10

Gyakran ismételt kérdések

Szállítás

 

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség egy részét igyekszünk átvállalni az ügyfelekről, hogy ne tántorítson el senkit a rendeléstől.

Szállítás és fizetés mód függő, hogy mennyibe kerül a szállítási költség 990-1900 Ft lehet, 45.000 Ft felett viszont ingyenes!:)

Hogyan küldöm vissza a terméket?

Amennyiben mi teljesítjük hibásan a rendelést - azaz rossz terméket küldtünk, vagy hibásat - úgy küldünk érte egy futárszolgálatot, és a termék beérkezést követően vissza utaljuk a pénzt, vagy ha kártyával történt a fizetés, vissza fordítjuk kártyára a fizetett összeget. Ha csak szimplán nem tetszik a termék, vagy meggondolta a vásárló magát, akkor saját költségen lehetséges az elállás.

Mennyi idő alatt ér ide a rendelésem?

Általában 2-3 munkanapon belül kiviszi a futár, aki e-mail és SMS formában is értesít a várható kézbesítésről. Bizonyos termékek esetén gyüjtő fuvar szállítja a csomagot, ahol előfordulhat, hogy nem telefonon értesíti a rendelőt a szállítás időpontjáról.

 

Megrendelés

 

Hogyan adhatok le rendelést?

A webshopon kívül akár e-mailben is veszünk fel rendelést az info@salesity.hu címen.

Hogyan vehetem át a rendelésem?

Jelenleg csak házhozszállítással tudjuk a rendelést kézbesíteni, de tervezünk a későbbiekben üzletet nyitni!:)

Hogyan ellenőrizhetem, hogy sikeres volt a rendelés?

Amint a rendelést leadta, automatikusan menni fog egy üzenet a megadott e-mail címre, amiben látszódni fog a rendelés visszaigazolása. Ha bármilyen státusz változás történik a rendelésben, - pl.: becsomagoljuk a rendelést, vagy feladjk a futárszolgálatnak - arról is küldünk tájékoztatást.

Ha rendelek valamit, mikor kapom meg?

Rendekléstől számított 2-3 munkanapon belül az esetek többségében megkapják a vásárlóink.

Hogyan tudok fizetni?

Utánvéttel, illetve Simple Pay rendszerén kersztül kártyával. Az utánvét költség +690 forint.

Miért kell utánvétnél többet fizetnem?

Minden futárszolgálat többlet költséget számol arra, hogyha nekik kell kezelni a pénz beszedést, független attól hogy az a helyszínen kártyával van kiengyelítve. Illetve próbálunk mindenkit bíztatni a kártyás fizetésre, mivel teljesen biztonságos, és a vele járó kockázat, hogy a csomag nem lesz kézebsítve, sokkal kisebb

 

Promóciók/kampányok/kuponok

 

Mikor lesznek akciók, vagy nyereményjátékok?

Facebookon vagy az oldalunkon mindig időben feltüntetjük, ha készülünk valamivel. Mindig törekszünk a vásárlóink igényeire szabni, hogy milye akciót csinálunk. 

Hogyan tudok rajta részt venni?

A nyereményjátékoknál meg van adva, hogy milyen feltétel szükséges ahhoz, hogy egy játékban sorsolási helyzetbe kerülhessen egy játékos. Ilyenek lehetnek pl.: kövesd be az oldalunkat, tagelj meg ismerősöket, vagy ami az akcióhoz szükséges legnagyobb interakcióhoz vezet. 

Az akciós időszakoknál csak egy bizonyos időn belül lehet vásárolni kedvezményesen. A hírlevélre feliratkozók minden akcióhoz hamarabb hozzájutnak, ezzel is előnyhöz juthatnak azzal szemben, aki nincs feliratkozva.