Szállítás
Mennyibe kerül a szállítási költség?
A szállítási költség egy részét igyekszünk átvállalni az ügyfelekről, hogy ne tántorítson el senkit a rendeléstől.
Szállítás és fizetés mód függő, hogy mennyibe kerül a szállítási költség 990-1900 Ft lehet, 20.000 Ft felett viszont ingyenes!:)
Hogyan küldöm vissza a terméket?
Amennyiben mi teljesítjük hibásan a rendelést - azaz rossz terméket küldtünk, vagy hibásat - úgy küldünk érte egy futárszolgálatot, és a termék beérkezést követően vissza utaljuk a pénzt, vagy ha kártyával történt a fizetés, vissza fordítjuk kártyára a fizetett összeget. Ha csak szimplán nem tetszik a termék, vagy meggondolta a vásárló magát, akkor saját költségen lehetséges az elállás.
Mennyi idő alatt ér ide a rendelésem?
Általában 1-2 munkanapon belül kiviszi a futár, aki e-mail és SMS formában is értesít a várható kézbesítésről.
Megrendelés
Hogyan adhatok le rendelést?
A webshopon kívül akár e-mailben is veszünk fel rendelést az info@salesity.hu címen.
Hogyan vehetem át a rendelésem?
Jelenleg csak házhozszállítással tudjuk a rendelést kézbesíteni, de tervezünk a későbbiekben üzletet nyitni!:)
Hogyan ellenőrizhetem, hogy sikeres volt a rendelés?
Amint a rendelést leadta, automatikusan menni fog egy üzenet a megadott e-mail címre, amiben látszódni fog a rendelés visszaigazolása. Ha bármilyen státusz változás történik a rendelésben, - pl.: becsomagoljuk a rendelést, vagy feladjk a futárszolgálatnak - arról is küldünk tájékoztatást.
Ha rendelek valamit, mikor kapom meg?
Mivel minden termék ami elérhető, az készleten van, így a feldolgozás rendkívül gyors. A rendeléseket aznap feldolgozzuk, ami legkésőbb másnap a futuárszolgálatnál lesz.
Hogyan tudok fizetni?
Utánvéttel, illetve Simple Pay rendszerén kersztül kártyával. Az utánvét költség +490 forint.
Miért kell utánvétnél többet fizetnem?
Minden futárszolgálat többlet költséget számol arra, hogyha nekik kell kezelni a pénz beszedést, független attól hogy az a helyszínen kártyával van kiengyelítve. Illetve próbálunk mindenkit bíztatni a kártyás fizetésre, mivel teljesen biztonságos, és a vele járó kockázat, hogy a csomag nem lesz kézebsítve, sokkal kisebb
Újracsomagolt termékek
Mik azok az újracsomagolt termékek?
Ezek olyan termékek, ami vagy ki lett próbálva, tárolás közben sérült, vagy valaki által vissza lett küldve. Minden újra csomagolt temréket mielőtt publikáljuk az oldalra, ellenőrizzük annak éppségét, és hogy valóban működik.
Újracsomagolt terméket visszaküldhetek?
Természetesen! Itt is, mint a sima visszaküldésnél is, az fizeti a szállítási költséget a visszaküldésnél, aki "hibázott". Ha valami oknál kifogva nem működik a termék, akkor álljuk a költséget, viszont ha csak szimplán nem tetszik, úgy a vásárlónak a költsége ez.
Promóciók/kampányok
Mikor lesznek akciók, vagy nyereményjátékok?
Facebookon vagy az oldalunkon mindig időben feltüntetjük, ha készülünk valamivel. Mindig törekszünk a vásárlóink igényeire szabni, hogy milye akciót csinálunk.
Hogyan tudok rajta részt venni?
A nyereményjátékoknál meg van adva, hogy milyen feltétel szükséges ahhoz, hogy egy játékban sorsolási helyzetbe kerülhessen egy játékos. Ilyenek lehetnek pl.: kövesse be az oldalunkat, tageljen meg ismerősöket, vagy ami az akcióhoz szükséges legnagyobb interakcióhoz vezet.
Az akciós időszakoknál csak egy bizonyos időn belül lehet vásárolni kedvezményesen. A hírlevélre feliratkozók minden akcióhoz hamarabb hozzájutnak, ezzel is előnyhöz juthatnak azzal szemben, aki nincs feliratkozva.